مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 دی 1400 ساعت 11:052022-01-03سياسي

اخلاص و مردمداری به حاج قاسم عزت داد


مسئول روابط عمومی و سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سردار سلیمانی در عین گمنامی نام آورترین سردار بود و که اخلاص و مردمداری اش او را محبوب قلب های ملت ایران ساخت.

- ایسنا/ایلام مسئول روابط عمومی و سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سردار سلیمانی در عین گمنامی نام آورترین سردار بود و که اخلاص و مردمداری اش او را محبوب قلب های ملت ایران ساخت.

سردار رمضان شریف در مراسم دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی در ایلام، اظهار کرد: خدای بزرگ وحکیم را شاکر هستم که به بنده حقیر توفیق داد در جمع شما مردم مومن و ولایت مداروامتحان پس داده استان ایلام استانی که نامش با مقاومت و شجاعت و پایمردی و ولایت مداری همراه است درایین بزرگداشت دومین سالگرد شهادت قهرمان امت اسلامی و قهرمان ملی مردم ایران سردارسلیمانی عزیز وهمراهان شهیدش شرکت کنم.

وی با اشاره به برگزاری یادواره 3000 شهید استان در ماه گذشته، گفت:آیین سنتی چمر مردم ایلام در سوگ سردار دل ها، نقطه عطفی از نمونه های ارادت ملت ما به یک سرباز پاک باخته ولایت وقهرمان ملت ایران و پرچمدار شهدای ایران عزیز چه دردوران دفاع مقدس و چه در دوران دفاع از حرمین شریف بود.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: مردم ایران مردمی هشیار با وفا قدر شناس و به تمام معنا مومن، جوانمرد و هوش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخلاص و مردمداری به حاج قاسم عزت داد

اخلاص و مردمداری به حاج قاسم عزت داد