مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 دی 1400 ساعت 10:552022-01-03ورزشي

خطر شب مردگی در کمین منطقه 11/پهنه رودکی پر از کافه، گالری و تماشاخانه شده


عضو شورای شهرتهران در بازدید میدانی خود از برخی پروژه های شهرداری منطقه 11 ضمن هشدار نسبت به خطر بروز شب مردگی در این منطقه، بر رعایت منافع مردم منطقه در ایجاد پهنه های مختلف تکید کرد.

- عضو شورای شهرتهران در بازدید میدانی خود از برخی پروژه های شهرداری منطقه 11 ضمن هشدار نسبت به خطر بروز شب مردگی در این منطقه، بر رعایت منافع مردم منطقه در ایجاد پهنه های مختلف تکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، احمد علوی در بازدید اعضای کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران از منطقه 11 گفت: تکمیل زیرساخت های فرهنگی و ورزشی در سطح محلات اولویت دوره جدید است اما با این وجود با توجه به محدودیت هایی که پیش رو قرار دارد باید اولویت بندی انجام دهیم.

وی با اشاره به توقف 4 ساله فعالیت ها در دوره گذشته، افزود: باید به این نکته توجه شود که نمی شود همه موضوعات و مشکلات را در یک بازه زمانی کوتاه حل کرد چرا که چهار سال توقف در شهر داشتیم و حل مشکلات ناشی از این موضوع در طی چند ماه شدنی نیست.

رییس کمیته میراث فرهنگی و گردشگری شورای شهر تهران ادامه داد: برای مثال در چهار سال گذشته هیچ کمکی به مساجد نشد و این طبیعی است که یک انباشتی ایجاد کند و حل مشکلات را با چالش رو به رو سازد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خطر شب مردگی در کمین منطقه 11/پهنه رودکی پر از کافه، گالری و تماشاخانه شده

خطر شب مردگی در کمین منطقه 11/پهنه رودکی پر از کافه، گالری و تماشاخانه شده