مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 دی 1400 ساعت 10:402022-01-03بين الملل

کمیته های مقاومت فلسطین: راه قاسم سلیمانی پیروز می شود


مدیر دفتر رسانه ای کمیته های مقاومت فلسطین اعلام کرد: شهید قاسم سلیمانی، فرمانده نیروهای قدس سپاه پاسدارن خطر بزرگی را برای موجودیت رژیم صهیونیستی ایجاد کرد و رویکرد او پیروز خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت المیادین، محمد البریم (ابو مجاهد)، مدیر دفتر رسانه ای کمیته های مقاومت فلسطین در گفت وگویی به مناسبت دومین سالگرد شهید قاسم سلیمانی خاطرنشان کرد، شهید قاسم سلیمانی برای تمامی آزادگان و بزرگان در سرتاسر جهان نماد شجاعت و پیروزی است.

وی ادامه داد: شهید قاسم سلیمانی الگو و نمادی از نمادهای مقابله با زورگویی و اقدامات قلدرمآبانه صهیونیستی و آمریکایی است.

محمد البریم همچنین تصریح کرد، شهید قاسم سلیمانی، فرمانده بزرگ خطر بزرگی را برای موجودیت رژیم صهیونیستی ایجاد کرده است و سد و سپری در قبال اقدامات طمع کارانه و طرح ها و نقشه های آمریکایی برای تسلط بر ملت های امت اسلامی و غارت ثروت و منابع آنها و نابودی توانمندی های آنها بوده است.

وی اظهار کرد: نقش این شهید بزرگ در حمایت از مسأله فلسطین و مقاومت، بر تلاش و جهاد وی برای نابودی رژیم صهیونیستی و پاکسازی و ریشه کن کردن آن از اراضی فلسطینی تاکید دارد.

محمد البریم همچنین تاکید کرد، شیوه و طرح شهید فلسطین، پرشور، پر هیجان و روشن باقی خواهد ماند و با وجود هروله محور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمیته های مقاومت فلسطین: راه قاسم سلیمانی پیروز می شود

کمیته های مقاومت فلسطین: راه قاسم سلیمانی پیروز می شود