مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 دی 1400 ساعت 10:352022-01-03بين الملل

روایت صهیونیست ها از هک دو رسانه اسراییلی در سالگرد شهادت سردار سلیمانی


به ادعای رسانه های صهیونیستی، سایت «جروزالم پست» و توییتر «معاریو» با عکسی از موشکی که از نگین عقیق یک انگشتر به سمت تأسیسات اتمی رژیم صهیونیستی فرود می آید، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، به ادعای روزنامه صهیونیستی جروزالم پست، در سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی، سایت این روزنامه و اکانت توییتر روزنامه صهیونیستی معاریو در ساعات اولیه بامداد امروز (دوشنبه) با عکسی که انفجار نمونه تاسیسات اتمی دیمونا را نشان می دهد و این متن که به شما نزدیک هستیم، جاییکه فکرش را هم نمی کنید به دو زبان انگلیسی و عبری، هدف حمله هکرهای طرفدار ایران قرار گرفت.

  طبق گزارش این رسانه صهیونیستی، این عکس نشان می دهد که یک موشک از دستی که به نظر می رسد نشان دهنده دست سردار قاسم سلیمانی فرمانده شهید نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی باشد، فرود می آید.

به نوشته جروزالم پست، توییت همراه با عکس در حساب توییتر معاریو و همچنین بازنشر پیام یک حساب کاربری شامل تصویری از سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس فرمانده نیروهای الحشد الشعبی که در کنار شهید سلیمانی در حمله تروریستی آمریکا به شهادت رسید، حذف شده است.

به ادعای این گزارش، مشخص نیست که هکرها از ایران بوده اند یا حامیانی از خارج از این کشور یا کسانی هستند که با دولت ایران مرتبطند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت صهیونیست ها از هک دو رسانه اسراییلی در سالگرد شهادت سردار سلیمانی

روایت صهیونیست ها از هک دو رسانه اسراییلی در سالگرد شهادت سردار سلیمانی