مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 دی 1400 ساعت 10:302022-01-03سياسي

اعضای شورای شهر ملایر زودتر تخلفات ساختمانی را بررسی کنند


دادستان عمومی و انقلاب ملایر بررسی هرچه سریع تر تخلفات ساختمانی توسط اعضای شورای شهر ملایر را خواستار شد و مطرح کرد: عدم بررسی مشکلات ساخت و ساز، - ایسنا/همدان دادستان عمومی و انقلاب ملایر بررسی هرچه سریع تر تخلفات ساختمانی توسط اعضای شورای شهر ملایر را خواستار شد و مطرح کرد: عدم بررسی مشکلات ساخت و ساز، کنترل بر این حوزه را از بین می برد.

مسلم سلگی روز دوشنبه 13 دی ماه در جلسه توجیهی اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستاها و دهیاران با اعضای شورای تامین شهرستان ملایر، آگاه سازی مردم درباره محدوده های موقوفه در بخش ها و یا روستاها و ارائه صورت حساب ماهانه برای جلوگیری از سوء استفاده مالی را از وظایف شوراها برشمرد و گفت: مصوبات شوراهای شهر و روستا باید به امضای تمامی اعضای شورا برسد.

وی تصرف غیر قانونی در اموال دولت و جعل را از جمله جرم هایی برشمرد که ممکن است در این حوزه اتفاق بیفتد و افزود: هیچ یک از اعضای شوراها حق ندارند به جای عضو دیگری حتی با اجازه او مصوبه ای را در شورا امضا کنند چراکه در این صورت مرتکب جرم جعل می شوند.

سلگی خواستار بررسی هر چه سریع تر تخلفات ساختمانی توسط اعضای شورای شهر ملایر شد و مطرح کرد: این تخلفات باید هر چه سریعتر بررسی شود چرا که عدم بررسی مشکلات ساخت و ساز، کنترل بر این حوزه را از بین می برد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعضای شورای شهر ملایر زودتر تخلفات ساختمانی را بررسی کنند

اعضای شورای شهر ملایر زودتر تخلفات ساختمانی را بررسی کنند