مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 دی 1400 ساعت 10:252022-01-03سياسي

حاج قاسم نهفته های بسیار زیادی دارد/ دشمن از حاج قاسم شهید بیشتر می ترسد


رییس پژوهشکده دفاع مقدس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه شخصیت شهید سلیمانی نهفته های بسیار زیادی دارد، گفت: الان دشمن از حاج قاسم شهید بیشتر می ترسد تا زمانی که زنده بود.

- ایسنا/کرمان رییس پژوهشکده دفاع مقدس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه شخصیت شهید سلیمانی نهفته های بسیار زیادی دارد، گفت: الان دشمن از حاج قاسم شهید بیشتر می ترسد تا زمانی که زنده بود.

سردار عبدالله عراقی پیش از ظهر امروز 13 دی ماه در مراسم بزرگداشت دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی، شهدای مدافع حرم استان کرمان و یادواره شهدای شهرستان رفسنجان با تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها، اظهار کرد: حاج قاسم کسی است که مبارزه چهل ساله کرد و در رکاب امام راحل در دوران دفاع مقدس بود، در فرماندهی لشکر ثارالله نقش آفرینی کرد و خط شکن و موثر بود و بعد از دوران دفاع مقدس محرم اسرار رهبری بود و رهبر انقلاب فرمودند القاب پنهانی حاج قاسم نهفته های بسیار زیادی دارد .

رییس پژوهشکده دفاع مقدس ستاد کل نیروهای مسلح بیان کرد: خداوند می فرماید از بین مومنان مردانی هستند که صادقانه با خداوند عهد و پیمان بستند و پای آن ایستادند، گروهی به شهادت رسیدند و گروهی در انتظارند و هیچ خللی در ایمان اینها ایجاد نمی شود، حاج قاسم و همه شهدا جزو مصداق های این آیه هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حاج قاسم نهفته های بسیار زیادی دارد/ دشمن از حاج قاسم شهید بیشتر می ترسد

حاج قاسم نهفته های بسیار زیادی دارد/ دشمن از حاج قاسم شهید بیشتر می ترسد