مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 دی 1400 ساعت 10:102022-01-03سياسي

از جلسه شورای معاونین شهرداری ساری چه خبر؟


شهردار ساری پیگیری برخی از امور شهرداری را که در اولویت انجام است به طور ویژه مورد توجه قرارداد و نیروگاه زباله سوز را مهم ترین پروژه شهرداری ساری در حوزه زیست محیطی عنوان کرد که به جد باید پیگیری شود.

- جواد طالبی در جلسه شورای معاونین شهرداری ساری شامگاه یکشنبه با حضور جواد طالبی شهردار ساری به شکل ویدئو کنفرانسی وی برگزار شد با اشاره به لزوم تحولات در حوزه عمرانی بر انجام آسفالت ریزی با رویکرد توسعه متوازن در مناطق چهارگانه شهرداری تأکید کرد و افزود: با توجه به در پیش بودن سال جدید آسفالت ریزی و ترمیم آسفالت معابر شهری در دستور کار قرار گیرد تا رفع مشکلات این حوزه رضایتمندی شهروندان و آرامش خاطر آنها را فراهم آورد.

شهردار ساری بابیان اینکه هماهنگی، نوآوری و تعامل شهرداران مناطق می تواند مهم ترین گام در بهبود و ارتقای فضای بصری شهر باشد گفت: به شهرداران مناطق تأکید می کنم با تمام توان و ظرفیت ها برای استقبال از نوروز آماده شوند.

وی با تأکید بر رفع برخی نازیبایی های بصری در معابر شهری و لزوم تغییر کالبد شهر با نگاهی نو افزود: شهر ساری به لحاظ بصری نیاز به تغییر اساسی دارد مسیری جدید را سرلوحه کار قرار دهیم به طوری که شهروندان مرکز استان تحول را به خوبی در محیط زندگی خود لمس کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از جلسه شورای معاونین شهرداری ساری چه خبر؟

از جلسه شورای معاونین شهرداری ساری چه خبر؟