مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 دی 1400 ساعت 10:102022-01-03دانش

مدل الگویی سپاه قدس، چگونه شاخص های مدیریت سازمانی را به چالش کشید؟!


عضو هیئت علمی گروه سیاست پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی با اشاره به اینکه مسئله جهاد در سپاه قدس دارای اهمیت بوده و مهمترین عنصر برای جذب است، - مدل الگویی سپاه قدس، چگونه شاخص های مدیریت سازمانی را به چالش کشید؟! ایسنا/قم عضو هیئت علمی گروه سیاست پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی با اشاره به اینکه مسئله جهاد در سپاه قدس دارای اهمیت بوده و مهمترین عنصر برای جذب است، گفت: این جهاد، از جهاد با نفس شروع می شود و به جهاد با کفر ختم می شود.

دکتر فراتی در نشست علمی تربیت سیاسی در مکتب شهید سلیمانی که به همت گروه سیاست پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی حوزه، خبرگزاری حوزه و دانشگاه آزاد اسلامی بافت برگزار شد، عنوان کرد: سپاه قدس در سال 1369 به دستور رهبر معظم انقلاب تاسیس شد و اولین فرمانده سپاه قدس، سردار احمد وحیدی بود و از سال 1376 سردار سلیمانی جایگزین ایشان شد که در این مدت هم سپاه قدس دوره پرتلاطمی را پشت سر گذاشت و هم تاثیرگذاری این سپاه در وجه تمدنی رنگ بیشتری یافت.

وی بابیان اینکه سپاه قدس به دو مساله اشغالگری و تروریسم واکنش نشان می داد، گفت: آزادسازی لبنان و نوار غزه از دست اسراییلی ها، شکست صهیونیسم در جنگ های متعدد سال های اخیر اسراییل با فلسطین و لبنان، شکست پروژه تروریسم غربی و برچیده شدن خلیفه گری نشات گرفته از غرب از برجسته تری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدل الگویی سپاه قدس، چگونه شاخص های مدیریت سازمانی را به چالش کشید؟!

مدل الگویی سپاه قدس، چگونه شاخص های مدیریت سازمانی را به چالش کشید؟!