مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 دی 1400 ساعت 10:052022-01-03سياسي

شهید سلیمانی رهبری را فراتر از خطوط می اندیشید


نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان گفت: یکی از ویژگی های شهید سلیمانی این بود که مرد اصل و فرع بود یعنی فروع را به اصول رجوع داد، او رهبری را فراتر از خطوط می اندیشید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، آیت الله مبلغی در مراسم دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی که در مصلی الغدیر برگزار شد، عنوان کرد: در وصف شهید قاسم سلیمانی دوست و دشمن سخن ها گفته اند و او را یک شخصیت ممتاز قلمداد کرده اند، او یک استراتژیک بود عمق نگاه راهبردی داشت دشمن شناس بود و تاکتیک دشمن را خوب می شناخت.

وی افزود: شهید سلیمانی شجاعت و تدبیر داشت در کار خود سر از پا نمی شناخت و همواره حضور مدام داشت.

نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان در بخش دیگری از صحبت های خود گفت: اینکه چرا یک شخصیت این همه امتداد اجتماعی پیدا کرد و بدون اغراق تا حد سردار دلها پیش تاخت و  همچنان کانون احساس و محبت همه از مقام معظم رهبری تا مردم است،موضوعی مهم و قابل توجه است.

  آیت الله مبلغی تاکید کرد: برای ما و جوانان و همه کسانی که تربیت نسل انقلاب را به خوبی درک کنند این مسئله مهم است که شهید قاسم چه شخصیتی بود، باید در این خصوص تحلیل اساسی انجام داد.

وی گفت: شهید سلیمانی شخصیت دینی و اسلامی است، بنابراین با تحلیل مادی نمی توانیم تحلیل واقع بینانه و دقیق را ارائه کنیم زیرا از این م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید سلیمانی رهبری را فراتر از خطوط می اندیشید

شهید سلیمانی رهبری را فراتر از خطوط می اندیشید