مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 دی 1400 ساعت 10:002022-01-03اقتصادي

آغاز فعالیت پایگاه های تجمیعی و شبانه روزی واکسیناسیون در رشت


سرپرست فرمانداری رشت با اشاره به ضرورت تسریع در روند واکسیناسیون دُز سوم کرونا، گفت: فعالیت پایگاه های تجمیعی و شبانه روزی در رشت دوباره آغاز می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازشهرستان رشت با اشاره به شیوع سویه جدید امیکرون، اظهار کرد: شهروندان باید تزریق دُز سوم را جدی بگیرند.

وی با بیان اینکه از امروز پایگاه های تجمیعی واکسیناسیون به تدریج بازگشایی می شود، گفت: این کار برای سهولت در دسترسی به مراکز واکسیناسیون و تسریع در تزریق دُز سوم انجام می شود.

سرپرست فرمانداری رشت در ادامه با اشاره به راه اندازی مجدد پایگاه شبانه روزی واکسیناسیون در رشت، افزود: توجه جدی به اجرای قرنطینه هوشمند و انجام بازرسی های مستمر از اصناف به ویژه تالارها، هایپر مارکت ها و سایر اماکن عمومی شلوغ در دستور کار نهادهای مرتبط باشد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر روزانه 23 بیمار کرونایی در بیمارستان های رشت پذیرش می شود، گفت: تعداد فوتی ها ناشی از کرونا نیز صفر است.

امام پناهی با اشاره به اینکه تاکنون 754 هزار شهروند رشتی دُز نخست واکسن کرونا و 706 هزار نفر نیز دُز دوم را تزریق کرده اند، افزود: 99 هزار نفر معادل 11 درصد نیز دُز سوم را دریافت کرده اند.

وی با تأکید بر اینکه با توجه به استقبال مردم حاشیه شهر رشت و همچنین برخی مناطق روستایی از اتوبوس های سیار واکسیناسیون این م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز فعالیت پایگاه های تجمیعی و شبانه روزی واکسیناسیون در رشت

آغاز فعالیت پایگاه های تجمیعی و شبانه روزی واکسیناسیون در رشت