مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 دی 1400 ساعت 09:102022-01-03اجتماعي

تداوم آلودگی هوای تبریز برای نهمین روز متوالی


مدیر روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی از تداوم آلودگی هوای تبریز برای نهمین روز متوالی خبر داد.

- داود قاسم زاده در گفت وگو با ایسنا در خصوص وضعیت آلودگی هوای تبریز اظهار کرد: طی 24 ساعت گذشته میانگین شاخص کیفی هوای تبریز برابر با 125 بود که برای نهمین روز متوالی برای گروه های حساس ناسالم است.

وی ادامه داد: براساس پیش بینی های اداره کل هواشناسی استان انتظار داریم طی بارش هایی که از امرور آغاز خواهد شد، آلودگی هوای تبریز کاهش یابد.

قاسم زاده افزود: در وضعیتی که هوا برای گروه های حساس ناسالم است، توصیه می شود افراد مبتلا به بیماری های قلبی یا ریوی، زنان باردار و شیرده، سالمندان و کودکان از فعالیت طولانی و سنگین در خارج از منزل خودداری کنند.

مدیر روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی، صرفه جویی در مصرف انرژی، پرهیز از ترددهای غیر ضروری درون شهری، مدیریت زمانی و مکانی سفرهای درون شهری، استفاده از حمل ونقل عمومی و عمل به توصیه های زیست محیطی را از راه های موثر در کاهش آلودگی هوا عنوان کرد.

گفتنی است؛ شاخص آلودگی از 0 تا 50 هوای پاک، از 50 تا 100 هوای سالم، از 100 الی 150 هوای ناسالم برای گروه های حساس بوده و هم چنین از 150 الی 200 نیز بیانگر ناسالم بودن هوا برای تمامی گروه ها و شاخص آلودگی بیش از 200 نیز وضعیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم آلودگی هوای تبریز برای نهمین روز متوالی

تداوم آلودگی هوای تبریز برای نهمین روز متوالی