مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 دی 1400 ساعت 09:102022-01-03سياسي

عشق خدا، ولایت و مردم سه عنصر مکتب شهید سلیمانی است


نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی مکتب شهید سلیمانی را دارای 3 عنصر دانست و گفت: عشق به خدا و توحید، عشق به ولایت و رهبری و عشق به مردم در تفکر سردار دل ها وجود داشت.

- ، حجت الاسلام رضا نوری صبح دو شنبه در مراسم گرامیداشت شهادت سپهبد قاسم سلیمانی که در مصلی بجنورد برگزار شد، اظهار کرد: مکتب شهید سلیمانی ویژگی های خاص و منحصر به فردی دارد که اجرای آن می تواند یک ملت را احیا کرده و باعث رشد و حرکت آن شود.

امام جمعه بجنورد ادامه داد: الگوگیری از مکتب سردار سلیمانی رشد فردی و اجتماعی در پی خواهد داشت.

وی افزود: مکتب حاج قاسم سلیمانی دارای جهان بینی، قاعده مندی، تفکر و برنامه ریزی بود که در نهایت منجر به موفقیت وی در تمامی عرصه ها شد.

حجت الاسلام نوری به سه عنصر مهم مکتب شهید سلیمانی اشاره کرد و گفت: عشق به خدا و توحید، عشق به ولایت و رهبری و عشق به مردم سه عنصر مهم مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی است.

امام جمعه بجنورد با بیان اینکه همه زندگی شهید سلیمانی در این سه عنصر خلاصه می شود، تصریح کرد: عبادات، مناجات و اخلاص شهید سلیمانی کاملاً بی ریا و بر اساس عشق به معبود بود و کار کردن در راه خدا برایش خستگی نداشت.

وی در خصوص عشق به ولایت و رهبری در مکتب شهید سلیمانی نیز افزود: شهید سلیمانی از عشق اهل بیت به عشق ولایت رسید و در آن ذوب شد و خود را س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عشق خدا، ولایت و مردم سه عنصر مکتب شهید سلیمانی است

عشق خدا، ولایت و مردم سه عنصر مکتب شهید سلیمانی است