مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 دی 1400 ساعت 09:052022-01-03سياسي

سردار سلیمانی پشتیبان مظلومان و فرمانده خط اول دفاع بوده است


اسقف اعظم کاتولیک و نماینده پاپ در ایران باگرامیداشت شهادت سردار سلیمانی گفت: سردار سلیمانی پشتیبان مظلومان و جلودار مبارزه و فرمانده خط اول دفاع در مقابله با جنایات داعش بوده است.

- ، اسقف سرکیس داویدیان ظهر دوشنبه در آیین آغاز سال نو و سالگرد شهادت سردار سلیمانی با تبریک سال نو میلادی و ولادت حضرت مسیح به توسعه و تعمیق روابط فی مابین اظهار داشت: سردار سلیمانی که پشتیبان مظلومان و مردم از خانه رانده شده فلسطین اشغالی، مدافع اماکن متبرکه در سوریه، جلودار مبارزه وفرمانده خط اول دفاع در مقابل با یورش و جنایات داعش بود.

وی افزود: سردار سلیمانی از مردمی که حقوقشان توسط مجامع بین المللی نادیده گرفته شد، دفاع می کرد و نمی توان این سردار را از یاد برد و خبر شهادتش دردناک بوده است.

وی ادامه داد: خبر شهادت سردار سلیمانی به صورت برق آسا در تمامی رسانه ها و خبرگزاری ها منعکس شد و تا امروز نیز این جنایت وحشتناک و ناجوانمردانه از سوی بسیاری از کشورها محکوم می شود.

اسقف داویدیان با اظهار اینکه ما به نوبه خود هرنوع جنایت از سوی هرکس و هر کشوری را محکوم و با آن مخالفت می کنیم زیرا برخلاف اصل و حقوق آزادی و امنیت افراد است و ارامنه در آفریقا، آسیا، خاورمیانه، منطقه قره باغ و غیره همیشه به دنبال صلح و دوستی و احقاق حقوق همه جوامع بشری بو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار سلیمانی پشتیبان مظلومان و فرمانده خط اول دفاع بوده است

سردار سلیمانی پشتیبان مظلومان و فرمانده خط اول دفاع بوده است