مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 دی 1400 ساعت 08:452022-01-03سياسي

شهید سلیمانی یک الگو در همه ابعاد است/ 13 دی فراموش نخواهد شد


مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه خراسان شمالی شهید سلیمانی را یک الگو دانست و گفت: زندگی ایشان دارای درس هایی است که باید از آن استفاده کرد.

- ، حجت الاسلام حسین زحمتکش صبح دو شنبه در مراسم گرامیداشت شهادت سپهبد قاسم سلیمانی که در مصلی بجنورد برگزار شد، اظهار کرد: حاج قاسم سلیمانی یک الگو است که در همه ابعاد می توان از ایشان استفاده کرد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی ادامه داد: اگر به کلیدواژه هایی که رهبر انقلاب در توصیف سردار سلیمانی استفاده کرده، نگاهی بیندازیم، جایگاه این شهید را بهتر درک خواهیم کرد.

وی در ادامه روز شهادت سردار دل ها را یک یوم الله دانست و افزود: این روز که نشان از جنایت وحشیانه آمریکا و مظلومیت سردار بود نباید به فراموشی سپرده شود.

حجت الاسلام زحمتکش بیان کرد: سردار سلیمانی دارای ارزش های دینی و معنوی بالایی بود و 40 سال با دوری از تجمل گرایی باهدف خدمت به خلق در راستای اهداف والای اسلام تلاش کرد.

وی در انتها گفت: ایامی همچون 22 بهمت، 9 دی، 13 آبان و 13 دی به هم متصل بوده و هر کدام محتوایی منحصر به فرد دارد که باید همه موارد را زنده نگه داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید سلیمانی یک الگو در همه ابعاد است/ 13 دی فراموش نخواهد شد

شهید سلیمانی یک الگو در همه ابعاد است/ 13 دی فراموش نخواهد شد