مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 دی 1400 ساعت 08:202022-01-03اقتصادي

جذب 53 میلیارد تومان برای توسعه ایده های 19 تیم


مدیر توسعه اکوسیستم صندوق نوآوری و شکوفایی اعلام کرد: در 36 رویداد گذشته فناوری که از شوی صندوق برپا شده است، میزبان 320 تیم استارت آپی بودیم که از این تعداد، - 19 تیم موفق به جذب 53 میلیارد تومان شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا مصطفی بغدادی در رویداد دوشنبه های استارت آپی حوزه اینترنت اشیاء، هدف از برگزاری این رویداد را کمک به کارآفرینان و کسب و کارهای نوپا برای تامین سرمایه عنوان کرد و گفت: صندوق نوآوری و شکوفایی سعی کرده است که در مسیر پر پیچ و خم کسب و کارها برای رسیدن به عرضه کالا به بازار و موفقیت، در کنار استارت آپ ها باشد.

وی با بیان اینکه خدمات این صندوق مشمول شرکت های دانش بنیان است، اظهار کرد: در حال حاضر شرکت های دانش بنیان از 60 خدمت و سرویس این صندوق بهره مند می شوند، ولی اکوسیستم نوآوری کشور محدود به دانش بنیان ها نمی شود، بلکه شرکت های نوآور و فناور و خلاق و استارت آپ نیز در این اکوسیستم فعال هستند که موفق به دریافت عنوان دانش بنیانی نشده اند، ولی لازم است از آنها حمایت و پشتیبانی شود.

بغدادی با تاکید بر اینکه یک کسب و کار برای ارائه نمونه اولیه به بازار مسیر پر پیچ و خمی را باید طی کند، افزود: بخش پر ریسک این مسیر در ابتدای راه یعنی در مرحله ای که محصول اولیه برای معرفی به بازار تولید می شود، است که نرخ شکست در آن بالاست و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جذب 53 میلیارد تومان برای توسعه ایده های 19 تیم

جذب 53 میلیارد تومان برای توسعه ایده های 19 تیم