مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 دی 1400 ساعت 08:152022-01-03اقتصادي

اعطای مجوز راه اندازی ماینر منوط به تاییدیه ادارات برق و گاز است


سرپرست معاونت اجتماعی دادگستری استان مرکزی گفت: اداره صمت استان بدون دریافت تاییدیه از ادارات برق و گاز حق اعطای مجوز راه اندازی ماینر را ندارد.

- ، محسن خیرمند شامگاه یکشنبه در جلسه سازماندهی ماینرها در استان مرکزی گفت: ماینر ها دارای سه دسته است که دسته اول، ماینرهایی هستند که دارای مجوز و از طریق مراجع ذیربط مجاز به کار و فعالیت هستند.

وی ادامه داد: دسته دوم، آن دسته از ماینرهایی هستند که با توجه به عدم رعایت قوانین توسط مصرف کنندگان در اختیار دولت است و ضبط شده به طوری که امکان کار و فعالیت ندارند و باید در املاک تملیکی جمع آوری و نگهداری شود.

سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان مرکزی تصریح کرد: دسته سوم، شامل آن دسته از ماینرهایی است که در اختیار مردم است و به طور زیرزمینی و غیرقانونی مشغول به کار و استخراج هستند که باید برای هر یک از تقسیم بندی ها و برنامه های نظارتی کامل، جامع و بروزی توسط دستگاه های مربوطه ارائه و پیاده سازی شود.

خیرمند گفت: دستگاه هایی که مجوز استفاده از ماینرها را را صادر کرده اند وظیفه نظارت و بازرسی های مداوم را نیز برعهده دارند و صرفاً صدور مجوز به معنای پایان وظیفه آنان نیست بلکه نظارت و بازرسی مداوم نیز یکی از وظایف آنان است و در صورتی که قانون راهکارهایی را برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعطای مجوز راه اندازی ماینر منوط به تاییدیه ادارات برق و گاز است

اعطای مجوز راه اندازی ماینر منوط به تاییدیه ادارات برق و گاز است