مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 دی 1400 ساعت 08:002022-01-03اقتصادي

گردشگری مشهد تا سال 1408 چه تغییراتی خواهد کرد؟


عضو پژوهشکده گردشگری جهاد دانشگاهی گفت: در طرح پژوهشی سناریوهای گردشگری و زیارتی مشهد در افق 1408 که توسط پزوهشکده گردشگری جهاددانشگاهی انجام شده آینده گردشگری مشهد بررسی شده است.

- آرش قهرمان در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: طرح سناریوهای گردشگری و زیارتی مشهد در افق 1408 یک طرح پژوهی است که پژوهشکده گردشگری جهاد دانشگاهی به سفارش معاونت اقتصادی شهرداری مشهد آن را انجام داده است.

پژوهش های این طرح از سال 98 آغاز شد و در سال 99 به انتها رسید.

وی افزود: این طرح در چند حوزه از جمله اقامت، سوغات و برخی از گونه های گردشگری مانند گردشگری سلامت، فرهنگی و تفریحی به تغییرات و نوسانات فضای گردشگری مشهد در 10 سال آینده پرداخته است.

عضو پژوهشکده گردشگری جهاد دانشگاهی تصریح کرد: الگویی که مورد استفاده قرار گرفته بر اساس یک کار مطالعاتی کارشناس محور بوده است.

سناریوهایی که انتخاب شد با نظر کارشناسان روی آینده گردشگری مشهد و با توجه به پیشران های تاثیرگذار شناسایی شده و مهم ترین اتفاقاتی که احتمال وقوع آن وجود دارد، بررسی شده است.

وی تاکید کرد: بین شهرداری مشهد و اداره کل میراث فرهنگی و پژوهشکده گردشگری جهاد دانشگاهی همواره همکاری و تفاهم نامه هایی بر قرار بوده و فعالیت های مشترکی انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گردشگری مشهد تا سال 1408 چه تغییراتی خواهد کرد؟

گردشگری مشهد تا سال 1408 چه تغییراتی خواهد کرد؟