مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 دی 1400 ساعت 07:552022-01-03اقتصادي

الزام استانداردسازی بتن از سوی پیمانکاران طرح ملی مسکن در ایلام


مدیرکل استاندارد استان ایلام گفت: پیمانکاران به منطور مقاوم سازی ساخت و سازها، باید مجوز قانونی استاندارد را بگیرند.

- ایسنا/ایلام مدیرکل استاندارد استان ایلام گفت: پیمانکاران به منطور مقاوم سازی ساخت و سازها، باید مجوز قانونی استاندارد را بگیرند.

مهناز همتی در نشست شورای تأمین مسکن استان اظهار کرد: در ساخت و سازهای طرح ملی مسکن آزمایش های بتن باید از آزمایشگاه های تایید صلاحیت شده استان استفاده کرده و استاندارد سازی صورت گیرد.

مدیرکل استاندارد استان ایلام افزود: پیمانکاران به منطور مقاوم سازی ساخت و سازها، در صورت استقرار بچینگ باید الزامات استاندارد را در محل برآورده نمایند و مجوز قانونی استاندارد را از اداره کل استاندارد دریافت کنند.

همتی تصریح کرد: در راستای استفاده از مصالح استاندارد و حمایت از تولید کنندگان مصالح استاندارد، تمامی دستگاه های نظارتی و حاکمیتی استان مخصوصا سازمان نطام مهندسی ساختمان استان که در امور ساخت و ساز دخیل می باشند، لازم است با این مهم به نحو مناسب برخورد کرده و در ساخت و سازهای خود از مصالح استاندارد و با کیفیت استفاده کنند.

همچنین حسن بهرام نیا - استاندار ایلام با بیان اینکه بیشتر ساخت و سازها در مناطق بافت فرسوده انجام گیرد تا ضمن ترمیم فضای کالبدی قدیمی، زیبا سازی شهرها هم در دس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الزام استانداردسازی بتن از سوی پیمانکاران طرح ملی مسکن در ایلام

الزام استانداردسازی بتن از سوی پیمانکاران طرح ملی مسکن در ایلام