مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 دی 1400 ساعت 07:502022-01-03سياسي

طرحواره درمانی با مازیار جلوه


سفر به دنیای ناشناخته ها یکی ازجذاب ترین کنجکاوی های انسان است؛ اغراق نیست اگر بگویم این جذابیت از منظر روانشناسی بیشتر و عمیق تر احساس می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا بنابر اعلام مازیار جلوه، به نظر می رسد کمتر کسی است که نسبت به شناخت ناخودآگاه، از خود بی میلی نشان دهد.

حتی اگر این مسیر با مقاومت های بالایی همراه باشد.

با توجه به اپیدمی بودن این دیدگاه روش ها و رویکردهای مختلف رواندرمانی حصول این جذابیت را برای ما آسان کرده و در دسترس قرار داده است.

بپردازیم به عمیق ترین و کارآمدترین رویکرد رواندرمانی بینش، رویش، رهایی هدف ما معرفی مسیری است که علاوه بر مواجهه با دنیای درونی و بینش پیدا کردن نسبت به آن التیامی باشد بر زخم های روانشناختی، روحی و روانی و حتی دردهای جسمانی.

شاید در ابتدا غیرممکن باشد اما در امتداد آن ایمان می آورید که این ممکن ها، غیرممکن نیست! در این سفر درونی متوجه می شوید که چه نقشی در پازل زندگی خودتان دارید و آیا استراتژی های که برای به دست آوردن آرامش و رضایت انتخاب کرده اید هوشمندانه و کارآمد است یا نه؟! از میان ده ها رویکرد رواندرمانی، طرحواره درمانی روشی است که افراد را از سردرگمی، پیچیدگی، درجا زدن، درد، پوچی، اتلاف انرژی، سردمهری با خود و دیگران رها می سازد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرحواره درمانی با مازیار جلوه

طرحواره درمانی با مازیار جلوه