مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 دی 1400 ساعت 06:302022-01-03سياسي

مالک اشترها حامی فرهنگ مقاومت هستند/سردار سلیمانی فرمانده مقاومت


دبیر شورای وحدت جبهه نیروهای انقلاب مازندران با بیان اینکه مالک اشترها حامی فرهنگ مقاومت هستند، گفت: سردار سلیمانی به عنوان فرمانده جریان مقاومت در جهان مبدل شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبارها در خصوص تبعات مذاکره تذکر دادند و بی اعتمادی به جریان های غربی و طرف های مذاکره را هشدار دادند.

وی ادامه داد: در طول تاریخ تحلیلی اسلام و در جریان خونین کربلا دو فرهنگ مقاومت و مذاکره وجود داشت و در مذاکرات دشمن نباید عزت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی را خدشه دار کند.

امام جمعه سابق تنکابن یادآور شد: مسئله فلسطین و بحران مردم مظلوم و ستمدیده یکی از عبرت های جریان مذاکره و سازش در دنیای اسلام است و اسراییل با همین ترفند صلح و آشتی به چند کشور امت های اسلامی حمله کرد و امروز هم به ملت مظلوم فلسطین ظلم می کند و این کشور را به اشغال خود درآورد.

حجت الاسلام پوراکبر یادآور شد: در دفاع مقدس هم جریان سازش با عنوان مجمع عقلا به دنبال مذاکره با رژیم بعثی عراق و دنبال جام زهر دادن به حضرت امام (ره) بودند و امام را مجبور به پذیرفتن قطعنامه کردند و در همان موقع رژیم بعثی عراق به تجاوز بیشتر نقاط کشور پرداخت.

وی از سردار سپهبد شهید سلیمانی به عنوان الگوی فرهنگ مقاومت در عصر کنونی یاد کرد و گفت: امروز به عنوان فرمانده جریان جبهه مقاومت منطقه و دنیای اسلام مبدل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مالک اشترها حامی فرهنگ مقاومت هستند/سردار سلیمانی فرمانده مقاومت

مالک اشترها حامی فرهنگ مقاومت هستند/سردار سلیمانی فرمانده مقاومت