مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 دی 1400 ساعت 06:152022-01-03اقتصادي

افزایش پایداری شبکه برق 10 روستای شهرستان قروه


مدیر توزیع برق شهرستان قروه از افزایش پایداری شبکه برق 10 روستای شهرستان قروه با احداث 525 متر شبکه فشار متوسط هوایی در این شهرستان خبر داد.

- فرهاد میمنت آبادی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: به دنبال گزارشات تعدادی از مشترکین برق مبنی بروجود نوسان و همچنین بررسی های کارشناسی شده از نرخ خرابی ها و قطع و وصل های ناخواسته در فیدر فجر و انشعاب نارنجک، وینسار و بهارلو، نسبت به اصلاح و افزایش پایداری شبکه در این منطقه اقدامات لازم انجام شد.

وی افزود: فیدر فجر با 177 پست یکی از فیدرهای طولانی در شهرستان قروه است که تعداد 10 روستا و چندین چاه کشاورزی در اطراف خود را تغذیه می کند.

میمنت آبادی بابیان اینکه در اجرای این پروژه شبکه از مسیرهای کشاورزی و دارای نوسان زیاد جدا شد، بیان کرد: در همین راستا خط نفوذی فشار متوسط هوایی نارنجک جهت افزایش ظرفیت پایداری شبکه و توسعه آن به طول 525 متر در این منطقه احداث شد.

وی با تأکید بر اینکه این طرح بر اساس مطالعات انجام شده جهت کنترل متوسط زمان خاموشی و به حداقل رساندن زمان بازیابی شبکه به اجرا درآمده است، اظهار کرد: در همین راستا با جابجایی دو دستگاه سکسیونر، دو دستگاه جداساز هوایی و احداث 525 متر شبکه فشار متوسط هوایی در مسیر نارنجک و همچنین تعمیرات جهادی، شبکه مذکور اورهال و نوسانات موجود درشبکه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش پایداری شبکه برق 10 روستای شهرستان قروه

افزایش پایداری شبکه برق 10 روستای شهرستان قروه