مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 دی 1400 ساعت 05:252022-01-03سياسي

منتظری: زندگانی و سیره حضرت زهرا(س)باید با نگاهی ژرف و دقیق مطالعه شود


نایب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به معیارها و ابعاد زندگانی حضرت زهرا(س) گفت: زندگانی و سیره حضرت زهرا(س)باید با نگاهی ژرف و دقیق مطالعه شود.

- منتظری: زندگانی و سیره حضرت زهرا(س)باید با نگاهی ژرف و دقیق مطالعه شود نایب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به معیارها و ابعاد زندگانی حضرت زهرا(س) گفت: زندگانی و سیره حضرت زهرا(س)باید با نگاهی ژرف و دقیق مطالعه شود.

غلامرضا منتظری در گفت و گو با ایسنا، با تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا(س) با تاکید بر لزوم ترویج فرهنگ و مکتب فکری حضرت بیان کرد: معتقدم نگاه ما به زندگانی حضرت زهرا(س) باید نگاهی جامع باشد، هنگامی که روش زندگی حضرت به عنوان یک اسوه و الگو برای یک زندگی شایسته معرفی شده باید از زوایای مختلف به آن توجه کنیم و آن زوایا را با زندگی خودمان تطبیق دهیم.

نماینده مردم گرگان و آق قلا افزود: برای مثال آیین همسرداری ایشان یک معیار و یک شاخص است، اهمیت عبادات و راز و نیاز در نگاه حضرت، رفتار حضرت با فرزندان و شیوه و روش های تربیت فرزندان، موضوع عفاف و حجاب به عنوان یکی از صفات بارز مکتب تفکری حضرت، توجه به علم و دانش و موضوع ولایتمداری در زندگی حضرت، این ها همه و همه از جمله ابعاد و شاخص هایی است که در زندگی ایشان مورد اهمیت بوده و ما باید زندگی خودمان را با این معیارها تطبیق دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منتظری: زندگانی و سیره حضرت زهرا(س)باید با نگاهی ژرف و دقیق مطالعه شود

منتظری: زندگانی و سیره حضرت زهرا(س)باید با نگاهی ژرف و دقیق مطالعه شود