مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 دی 1400 ساعت 05:002022-01-03اقتصادي

خط اختصاصی برق ناحیه صنعتی فراشبند در آستانه بهره برداری


مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی فارس از پایان عملیات اجرایی خط اختصاصی برق ناحیه صنعتی فراشبند خبر داد و گفت: با بهره برداری از این طرح شاهد تامین برق پایدار در این ناحیه صنعتی خواهیم بود.

- ایسنا/فارس مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی فارس از پایان عملیات اجرایی خط اختصاصی برق ناحیه صنعتی فراشبند خبر داد و گفت: با بهره برداری از این طرح شاهد تامین برق پایدار در این ناحیه صنعتی خواهیم بود.

احد فتوحی پس از بازدید از ناحیه صنعتی فراشبند در جلسه با فرماندار این شهرستان گفت: اغلب زیرساخت ها برای استقرار واحدهای تولیدی و صنعتی در این ناحیه صنعتی فراهم است و به سرمایه گذاران مشوق های ویژه مناطق کم برخوردار داده می شود.

به نقل از شهرک های صنعتی فارس، او با بیان اینکه مهمترین مشکل این شهرک صنعتی نبود برق پایدار بود، افزود: در این زمینه خط اختصاصی برق توسط این شرکت با پیشرفت 100درصدی اجرا شده و با رفع برخی نواقص جزیی به زودی به پست برق فراشبند متصل می شود.

فتوحی همچنین از اجرای طرح زیرسازی و آسفالت بخشی از خیابانهای این ناحیه صنعتی خبر داد وگفت: این طرح در چندین فاز عملیاتی تعریف شده که برخی خیابان ها به پایان رسیده و برخی دیگر نیز در حال اجرا است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خط اختصاصی برق ناحیه صنعتی فراشبند در آستانه بهره برداری

خط اختصاصی برق ناحیه صنعتی فراشبند در آستانه بهره برداری