مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 دی 1400 ساعت 04:502022-01-03سياسي

محفل شعر مقاومت در سنقروکلیایی برگزار شد


محفل شعر مقاومت به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی با حضور شاعران شهرستانهای شرق استان و شهر کرمانشاه، به میزبانی سنقروکلیایی برگزار شد.

- غلامرضا مرتضوی فرماندار سنقروکلیایی در این مراسم ضمن تسلیت فرارسیدن ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و سالگرد شهادت سردار سلیمانی افزود: همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند، شهید سلیمانی ملی ترین و امتی ترین شخصیت ایران و دنیای اسلام است.

وی افزود: سردار سلیمانی الگویی موفق در حوزه مدیریت و سایر حوزه ها است.

وی همچنین با تاکید بر اهمیت و تاثیر گذاری شعر بر فرهنگ جامعه افزود: شاعران می توانند با سرودن اشعار مناسب و متعالی به فرهنگ سازی و پیاده سازی اخلاق در جامعه کمک کرده و جامعه را برای حرکت در مسیر انقلاب همراه کنند.

فرماندار سنقروکلیایی با بیان اینکه یکی از اصلی ترین اهداف پیامبر اسلام (ص) پیاده سازی اخلاق درجامعه بود گفت: نقش شعر در توسعه فضایل اخلاقی در سطح جوامع برجسته و حائز اهمیت است.

حجت الاسلام الله رضا اکبری امام جمعه شهرستان سنقروکلیایی نیز در این مراسم گفت: طبق فرمایش مقام معظم رهبری امروزه ایجاد تمدن نوین اسلامی در عالم ضروریست، لذا این تمدن نوین نیازمند ملزوماتی است و این ملزومات در دوجبهه سخت و جبهه نرم میسر می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محفل شعر مقاومت در سنقروکلیایی برگزار شد

محفل شعر مقاومت در سنقروکلیایی برگزار شد