مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 دی 1400 ساعت 03:502022-01-03سياسي

شجاعت ویژگی برجسته سردار سلیمانی بود


مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران شجاعت را بارزترین ویژگی سردار سلیمانی بیان کرد و گفت: شجاعت رزمندگان ما وحدت آفرین است.

- ، سردار خسرو عروج یکشنبه شب در مراسم بزرگداشت سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی در شهرستان رامسر که با میزبانی یک شهید گمنام همراه بود، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا اظهار کرد: ماهیت دفاع و جهاد در راه خدا که راهی ارزشمند است باید برای نسل جدید گفته شود.

وی بیان کرد: مجاهدت در راه خدا یک مکمل دارد و در کنار تلاش هایی که در این مسیر انجام می شود باید روحیه اعتقاد و ایمان را داشته باشیم و حقیقتاً شهدا این ویژگی را داشتند.

این یادگار دوران دفاع مقدس تصریح کرد: بارزترین ویژگی شهید حاج قاسم سلیمانی شجاعتش بود که به تعبیر امام شجاعت رزمنده وحدت آفرین است که همین طور هم شد و جوانان در راه مبارزه با استکبار و دشمنان متحد بودند.

وی اضافه کرد: اگر ما جنگ تحمیلی، جنگ های اسراییل با حزب الله لبنان و دیگر جنگ هایی که ایادی استکبار در منطقه علیه ملت ها و گروه های مقاومت تحمیل می کنند را بررسی کنیم و با عقل عملی و تجهیزاتی بنگریم می بایست شکست های متعددی می خوردیم اما می بینیم که روحیه مبارزاتی و از آن سو روحیه ایمانی و معنوی رزمندگان ما در کنار هم باعث پیروزی ما در مقابل دشمنان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شجاعت ویژگی برجسته سردار سلیمانی بود

شجاعت ویژگی برجسته سردار سلیمانی بود