مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 دی 1400 ساعت 22:352022-01-02سياسي

«کتاب مثبت 3» به چاپ شصتم رسید/ پویش کتابخوانی برای ترویج فرزندآوری


مسئول هیأت یا مهدی(عج) واوان اسلامشهر گفت: پویش «کتابخوانی مثبت 3» با هدف ترویج فرزندآوری در کشور راه اندازی شد که با استقبال مردم مواجه شد و این کتاب تاکنون به چاپ شصتم رفته است.

- حجت الاسلام سیدحسین موسوی، سخنران مذهبی و مسئول هیأت یا مهدی(عج) واوان اسلامشهر در گفت وگو با خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس با اشاره به اینکه پویش کتابخوانی مثبت 3 از اواخر آبان ماه با رویکرد ترویج فرزندآوری در کشور با هدیه  100 جایزه یک میلیون تومانی و یک واحد مسکونی در استان تهران راه اندازی شد، گفت: رهبر انقلاب اسلامی از سال 91 دغدغه جمعیت و فرزندآوری را مطرح کردند، اما کسی به این ندا لبیک نگفت.

ایشان حدود 50 بار در طول این 9 سال از آینده ای دهشتناک در مورد جمعیت صحبت کرده اند و در این زمینه هیچ بشارتی نداده اند، در حالی که ایشان همیشه به آینده در عرصه های مختلف اقتصادی و فرهنگی امیدوار بوده اند، متخصصان هم معتقد هستند که اگر این مسیر ادامه پیدا کند، در آینده ای نزدیک با بحران جمعیت روبرو خواهیم بود.

این پویش مسیری برای تبلیغ و ترویج این امر است.

پویش کتابخوانی که کتابی را به چاپ شصتم فرستاد وی با بیان اینکه هم اکنون در هفته های آغازین این پویش کتابخوانی هستیم، اما کتاب به چاپ شصتم رسیده است، گفت: در هراستان یک نفر به عنوان دبیر در قالب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«کتاب مثبت 3» به چاپ شصتم رسید/ پویش کتابخوانی برای ترویج فرزندآوری

«کتاب مثبت 3» به چاپ شصتم رسید/ پویش کتابخوانی برای ترویج فرزندآوری