مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 دی 1400 ساعت 21:352022-01-02سياسي

شهید سلیمانی دشمن شناس و زمان شناس بود


مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور گفت: شهید سلیمانی دشمن شناس و زمان شناس بود و می دانست کجا و چه زمانی با دشمنان برخورد کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، حجت الاسلام سعید عسگری، مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور یکشنبه شب در مراسم گرامیداشت دومین سالگرد شهادت شهید سلیمانی و ابومهدی المهندس که با حضور نماینده ولی فقیه در کردستان و جمعی از اقشار مردم در مسجد حیدر کرار سنندج برگزار شد، اظهار کرد: سیره، روش و منش پیامبر اسلام مطابق با قرآن بود و شهید سلیمانی هم به سیره پیامبر اقتدار کرد و امروز به افتخار همه آزادی اندیشان و مظلومان جهان تبدیل شده است.

وی با بیان اینکه مومنین با همدیگر انسان های مهربان هستند اما هرچه نفرت و کینه در دل دارند نسبت به دشمنان است، گفت:  شهید سلیمانی دشمن شناس و زمان شناس بود و می دانست کجا و چه زمانی با دشمن برخورد کند.

مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور اضافه کرد: شهید سلیمانی با شناخت واقعی از دشمن می دانست که کجا باید دست به اسلحه ببرد و کجا باید وارد کارزار شود همانجا با تمام سختی ها وارد کارزار می شد و دشمن را به عقب می راند.

وی گفت: اگر در بین مسلمانان کسانی باشند که به دیگران کینه داشته باشند نه بوبی از دین و سیره پیامبر مکرم اسلام برده و نه چیزی از مکتب شهید سلیمانی فراگرفته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید سلیمانی دشمن شناس و زمان شناس بود

شهید سلیمانی دشمن شناس و زمان شناس بود