مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 دی 1400 ساعت 20:252022-01-02ورزشي

برگزاری ویژه برنامه های سالگرد شهادت سردارسلیمانی درزنجان


ویژه برنامه های گرامیداشت دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی در زنجان برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مهدی خدایی با تاکید بر تبیین ابعاد مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی برای ترویج اندیشه و تفکر مکتبی این شهید والامقام به تشریح برنامه های این مناسبت پرداخت و گفت: حوزه هنری زنجان در دومین سالگرد سردار سپهبد شهید سلیمانی با مشارکت و همکاری دیگر نهادهای فرهنگی استان برگزاری برنامه های فرهنگی هنری متنوعی را برنامه ریزی نموده است.

وی اظهار کرد: ویژه برنامه شب خاطره سپهبدهای اخلاص یکی از برنامه های تدارک دیده شده در هفته پیش رو خواهد بود که با حضور جانباز سرافراز امیر یدالله واعظی و سرهنگ محمد معصومی برگزار خواهد شد.

معاون فرهنگی حوزه هنری استان زنجان گفت: رونمایی از فیلم مستند کفش های جیرجیرک دار روایت زندگی جانباز امیر خلبان یدالله واعظی است که به کارگردانی ابوالفضل گلفام و تهیه کنندگی حوزه هنری زنجان تولید شده است.

همچنین رونمایی از کتاب کهنه سرباز روایت خاطرات سرهنگ محمد معصومی به قلم فرزاد بیات موحد از آثار منتشر شده توسط اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس از دیگر برنامه های ویژه برنامه شب خاطره سپهبدهای اخلاص خواهد بود که 12 دی ماه 1400 ساعت 10 صبح در مجموعه فرهنگی ورزشی مهتاب آمادگاه ولایت زنجان برگزار خواه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری ویژه برنامه های سالگرد شهادت سردارسلیمانی درزنجان

برگزاری ویژه برنامه های سالگرد شهادت سردارسلیمانی درزنجان