مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 دی 1400 ساعت 19:552022-01-02اجتماعي

طغیان رودخانه 3 محور ارتباطی بخش وراوی را مسدود کرد


طغیان رودخانه و جاری شدن سیل 3 محور ارتباطی بخش وراوی در جنوب فارس را مسدود کرد.

- حمزه محمدی فرماندار شهرستان مُهر در این خصوص به خبرنگار مهر گفت: بارش بارندگی امروز در شهرستان مهر گرچه باعث خوشحالی کشاورزان و مردم سراسر شهرستان مهر شد اما این بارندگی باعث خساراتی به تأسیسات و زیرساخت های شهری و روستایی شهرستان مهر گردید.

وی افزود: با توجه به آماده باش کامل اعضای ستاد بحران شهرستان خوشبختانه تاکنون شاهد مسدود شدن راه های اصلی و قطع آب و گاز در سراسر شهرستان مهر نبوده ایم.

محمدی افزود: بر اثر رعد وبرق با چند پایه خط انتقال برق به دارالمیزان باعث قطع برق این منطقه شد که با تلاش نیروهای سخت کوش مدیریت برق شهرستان مهر در حین بارندگی پس از گذشت سه ساعت مشکل برطرف شد و خط انتقال برق منطقه دارالمیزان نیز برق دار شد.

فرماندار شهرستان مهر اظهار داشت: امروز در سطح چهار بخش وراوی، مرکزی، گله دار و اسیر بارندگی خوب داشتیم که بخش وراوی با 50 میلی متر و نیم امروز از ساعت 6 صبح تا 6 عصر و طی مدت 24 ساعت هفتاد و یک و نیم میلی متر بیشترین میزان بارندگی در سطح شهرستان و حتی جنوب استان فارس داشته است.

رییس ستاد مدیریت بحران شهرستان مهر از کلیه دهیاران و رؤسای شوراهای اسلامی سراسر شهرستان مهر خواست در صورت هرگونه بروز حادثه ناشی از بارندگی در ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طغیان رودخانه 3 محور ارتباطی بخش وراوی را مسدود کرد

طغیان رودخانه 3 محور ارتباطی بخش وراوی را مسدود کرد