مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 دی 1400 ساعت 19:552022-01-02حوادث

تله کثیف شیطان اینترنتی برای دختر جوان


پسری که با ترفندی شیطانی، دختر جوان را پس از تبلیغات ماساژ درمانی در فضای مجازی به سالن آرایشگاه زنانه کشانده و هدف آزار وحشیانه قرار داده بود، درحالی روانه زندان شد که با گذشت حدود یک هفته از این ماجرای تلخ، هنوز این دختر جوان در بیمارستان بستری است و حال وخیمی دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخراسان، این حادثه تاسف بار ششم دی در یک آرایشگاه زنانه، هنگامی رخ داد که دختر جوانی پس از جست وجو در فضای اینستاگرام با تبلیغات ماساژ درمانی در آرایشگاه زنانه روبه رو شد.

دختر 19 ساله که در پی یافتن درمانی برای رفع چروک یا کبودی زیرچشم بود با شماره ثبت شده در آگهی تبلیغاتی تماس گرفت اما پاسخ گوی آن سوی خط پسر جوانی بود که در فضای مجازی تله کثیفی پهن کرده بود تا با ترفندی شیطانی، دختران جوان را به دام اندازد.

طولی نکشید که پسر جوان به حضور مادرش در سالن آرایشگاه اشاره کرد و به ع اطمینان داد که او عمل ماساژ درمانی را در یک سالن آرایشگاه زنانه انجام می دهد که مادرش و همکار خانم نیز در آن مکان مشغول کار هستند! این گزارش حاکی است پس از این مکالمه تلفنی کوتاه، قرار ماساژ درمانی گذاشته شد و دختر 19 ساله روز بعد به بولوار صیاد شیرازی رفت تا سالن آرایشگاه مذکور را پیدا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تله کثیف شیطان اینترنتی برای دختر جوان

تله کثیف شیطان اینترنتی برای دختر جوان