مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 دی 1400 ساعت 19:202022-01-02پزشكي

168 نفر از مردم شهرستان آبیک قربانی کرونا شده اند


سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان آبیک گفت: بیش از 2 درصد جمعیت شهرستان آبیک یعنی 168 نفر، از زمان شیوع کرونا تاکنون جان باخته اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمثبت شناسایی شده است.

وی درصد کشندگی کرونا در شهرستان آبیک را بیش از از 2 درصد جمعیت و تعداد فوتی ها را 168 نفر ذکر کرد و افزود: اخیراً درصد مثبت شدن نمونه های کرونا بسیار کم شده و از هر 10 یا 15 نفر، یک نفر مثبت مشاهده شده و در پنج ماه اخیر، موارد بستری روند کاهش داشته و فقط پنج نفر در بیمارستان دولتی شهدای آبیک بستری هستند.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان آبیک ادامه داد: شهرستان آبیک پس از البرز و بویین زهرا، رتبه سوم فوتی ها بر اثر ابتلاء به کرونا را دارد.

علیجانی اضافه کرد: از نظر بروز بیماری کرونا بخش مرکزی شهرستان آبیک افزایشی بوده که در بخش بشاریات هم تا هفته گذشته، فرقی نکرده است.

وی خاطرنشان کرد: بیش از 95 درصد در بخش بشاریات نوبت اول واکسیناسیون را دریافت کرده اند که برای نوبت دوم وضعیت خوبی دارد؛ در روستای زاغه واکسیناسیون به 90 درصد نرسیده، زرگر 88 درصد است و 24 درصد مردم شهر خاکعلی هم واکسن نزده اند که باید گفت در روستاهای این بخش 95 درصد واکسیناسیون انجام شده است.

این مسئول اذعان کرد: در روستاهای بخش مرکزی شهرستان آبیک 93 درصد از مردم واکسینه شده اند که در شهرهای قشلاق، زیاران و ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

168 نفر از مردم شهرستان آبیک قربانی کرونا شده اند

168 نفر از مردم شهرستان آبیک قربانی کرونا شده اند