مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 دی 1400 ساعت 17:502022-01-02ورزشي

ربیعی: برف شدید باعث انتقال محل مسابقه با نفت آبادان شد


سرمربی مس رفسنجان می گوید با توجه به بارش برف شدید در شهرستان سرچشمه و با هماهنگی تمام نهادها و مسئولان و همینطور تیم نفت، در نهایت بازی دو تیم در سیرجان برگزار خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد ربیعی، سرمربی مس رفسنجان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش با صنعت نفت آبادان در هفته سیزدهم لیگ برتر، با اشاره به انتقال زمین بازی از شهرستان سرچشمه به سیرجان و بازی در زمین اختصاصی تیم گل گهر گفت: جا دارد از همه کسانی که درک بسیار عمیق و درستی از وضعیت جوی سرچشمه داشتند، تشکر کنم چرا که نهایت همکاری و هماهنگی را با ما داشتند و برای من جای بسی خوشحالی است.

از مجموعه باشگاه گل گهر سیرجان، هیات فوتبال کرمان و سیرجان، شرکت گل گهر و شخص امیر قلعه نویی و دیگر عزیزانی که نامشان را از قلم انداختم، به علت نهایت همکاری تشکر می کنم.

وی ادامه داد: ما از 48 ساعت پیش متوجه شدیم که از ظهر امروز سامانه بارش برف شدید وارد شهرستان سرچشمه می شود و در حال حاضر این شهرستان کاملا سفیدپوش است.

من سه سال در اردیبل کار کردم که همیشه برف می بارید اما شرایط سرچشمه متفاوت بود و در حال حاضر بارش نعمت الهی اجازه نمی دهد در این شهر بازی کنیم.

ما به سیرجان آمدیم تا این بازی را انجام دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ربیعی: برف شدید باعث انتقال محل مسابقه با نفت آبادان شد

ربیعی: برف شدید باعث انتقال محل مسابقه با نفت آبادان شد