مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 دی 1400 ساعت 17:452022-01-02سياسي

وظیفه سنگینی برای تبیین مکتب سردار سلیمانی داریم


ما وظایف سنگینی در قبال سردار سلیمانی داریم و باید ابعاد مختلف مکتب شهید سلیمانی را به درستی بیان کنیم و در این مسیر تا جایی که توان داریم تلاش کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، سیدمحمد حسینی در نخستین همایش علمی و پژوهشی مکتب شهید سلیمانی که در مرکز همایش های صدا و سیما برگزار شد، با اشاره به خصوصیات فردی و شخصیتی سردار سلیمانی گفت: سربازان، بسیجیان و نیروهایی که در کنار سردار سلیمانی بودند یک ارتباط عاطفی و صمیمی و دلدادگی با سردار داشتند و اینگونه نبود که سردار سلیمانی چون یک فرمانده است تنها فرمان بدهد و نیروها هم فقط رفع تکلیف و انجام وظیفه کنند.

سردار سلیمانی یک انسان عارف و عاشق و دلباخته حق و متخلق به اخلاق حسنه و مردم دار و مردم باور بود و کسانی هم که پیرامون سردار بودند چنین روحیه ای را داشتند.

حسینی افزود: معروف و مشهور شدن به تنهایی کافی نیست و خداوند باید مهر انسان ها را در دلها بیاندازد تا محبوب باشد و اگر امام(ره) پایگاه مردمی و محبوبیت را نداشت نمی توانست رژیم شاهنشاهی را سرنگون کند.

وی با اشاره به محبوبیت سردار سلیمانی در میان مردم تأکید کرد: همانگونه که ثروت می تواند در دست یک انسان مؤمن تبدیل به خیر شود، شهرت و موقعیت هم می تواند اگر در جهت درست به کار گرفته شود منشأ برکت و حرکت شود و اگر در ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وظیفه سنگینی برای تبیین مکتب سردار سلیمانی داریم

وظیفه سنگینی برای تبیین مکتب سردار سلیمانی داریم