مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 دی 1400 ساعت 16:552022-01-02سياسي

32 هزار بسته غذایی در بین نیازمندان توزیع شد/آغاز رزمایش مؤمنانه در سراسر اردبیل


در آستانه دومین سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی تهیه و توزیع 32 هزار بسته غذایی به همت خیرین و سپاه استان در مناطق مختلف این استان آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازو در شرایط کرونایی سعی می کنیم تا با تهیه و توزیع این بسته های غذایی بتوانیم یاریگر نیازمندان باشیم.

سردار غلامحسین محمدی اصل تصریح کرد: در این روزها که سراسر کشورمان با حال و هوای ایثار و شهادت و جانفشانی های سردار رشید اسلام رنگ و روح معنوی به خود گرفته، مجموعه سپاه و بسیج استان نیز تلاش می کند تا با همراهی خیرین و نهادهای غیردولتی زمینه تهیه و توزیع بسته های غذایی را در جای جای استان اردبیل فراهم کند.

وی گفت: در آستانه ایام فاطمیه و دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی قرار گرفتیم که به همین مناسبت و در یک امر خداپسندانه سعی شده تا اوایل بهمن ماه سال آینده کمک های جمع آوری شده در قالب رزمایش کمک مؤمنانه در بین اقشار مستضعف و نیازمند که شناسایی شده توزیع و در اختیار آنها قرار گیرد.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل یاد و خاطره سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی را گرامی داشت و افزود: دشمنان انقلاب اسلامی از سلحشوری ها و روحیه ایثار فرزندان این مرز و بوم همچنان در واهمه و هراس هستند که نشانه هایی از این ترس و بیمناکی را می توان در ترور ناجوانمردانه حاج قاسم سلیمانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

32 هزار بسته غذایی در بین نیازمندان توزیع شد/آغاز رزمایش مؤمنانه در سراسر اردبیل

32 هزار بسته غذایی در بین نیازمندان توزیع شد/آغاز رزمایش مؤمنانه در سراسر اردبیل