مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 دی 1400 ساعت 16:152022-01-02اقتصادي

هزینه 480 میلیون دلاری محور آمریکایی برای هجمه رسانه ای علیه حزب الله


عضو فراکسیون وفاداری به مقاومت با بیان اینکه استکبار آمریکایی به دست فرزندان مقاومت در منطقه درهم شکسته است، گفت که این روزها 480 میلیون دلار برای هجمه رسانه ای علیه حزب الله تا زمان انتخابات هزینه شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، ابراهیم الموسوی عضو فراکسیون وفاداری به مقاومت که هژمونی و در شهرک مشغره و در حضور جمعی از علما گفت: آمریکایی ها ما را در تنگنای اقتصادی قرار داده اند و موجب افزایش قیمت دلار و تورم در لبنان شده اند، در این شرایط تکلیف واقعی ما مردم، هوشیاری است.

الموسوی گفت: آمریکایی ها می خواهند مردم از سیاستمداران در لبنان ناامید شوند رشوه می دهند تا در دل مردم لبنان یاس و نومیدی گسترش یابد و می گویند مقاومت برای شما چه کرده است؟ ما می گوییم مقاومت عزیزترین و بزرگ ترین هر آنچه را دارد، یعنی جان شهدایش را تقدیم کردند.

این عضو حزب الله  گفت: امروز در این توطئه ای که علیه ما شده است، می گویند که دنیا دیگر تحمل مقاومت را ندارد و ما می پرسیم دلیلش چیست؟ وقتی که مقاومت مشغول جنگ، جهاد و شهادت در هر کجایی از خاک وطن بود که نیاز به دفاع و آزادسازی داشت در حال از بین بردن قدرت بازدارندگی کشور بودید و وقتی هم که دولت را ورشکسته کردید، خواستید حزب الله و مقاومت را مسئول آن بدانید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزینه 480 میلیون دلاری محور آمریکایی برای هجمه رسانه ای علیه حزب الله

هزینه 480 میلیون دلاری محور آمریکایی برای هجمه رسانه ای علیه حزب الله