مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 دی 1400 ساعت 15:552022-01-02سياسي

4 قطعه زمین در مسیر خط 2 مترو اصفهان آزادسازی می شود


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان از آزادسازی چهار قطعه زمین در مسیر خط 2 مترو این کلانشهر با موافقت اعضای کمیسیون ماده پنج استان خبر داد.

- اصفهان- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اصفهان از آزادسازی چهار قطعه زمین در مسیر خط 2 متروی این کلانشهر با موافقت اعضای کمیسیون ماده پنج استان خبر داد.

مهران زینلیان ظهر یکشنبه پس از پایان جلسه کمیسیون ماده پنج استان در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: یکی از مهمترین مصوبات این جلسه آزادسازی چهار قطعه زمین در مسیر خط 2 مترو اصفهان بود که اعضا کمیسیون امروز با آن موافقت کردند و یکی از مشکلات این خط رفع شد و می توانند آزادسازی را انجام دهد.

او افزود: ایجاد مسیر دسترسی به بیمارستان کودکان امام حسین (ع) در خیابان امام خمینی (ره) نیز از دیگر مصوبات امروز بود و پیش بینی می شود که مشکلات این محدوده نیز در آینده حل و فصل شود.

لزوم توجه به فرونشست زمین در طرح های بازآفرینی شهری اصفهان معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تصریح کرد: بی شک مسئله آلودگی هوا و فرونشست زمین در کمیسیون ماده پنج و طرح های بازآفرینی شهری جزو مواردی است که برای بارگذاری های جدید به آن توجه می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4 قطعه زمین در مسیر خط 2 مترو اصفهان آزادسازی می شود

4 قطعه زمین در مسیر خط 2 مترو اصفهان آزادسازی می شود