مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 دی 1400 ساعت 15:502022-01-02سياسي

گزارش مهم معاونت علمی ریاست جمهوری در مورد مهاجرت ایرانیان و فرار مغزها


براساس گزارش ارایه شده توسط معاونت علمی و فناوری رییس جمهور، جمعیت ایرانیان مهاجر در جهان طبق آمار به دست آمده در سال 2020 ، 1/9 میلیون نفر می باشد که این عدد 2/29 درصد از کل جمعیت ایران را شامل می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ هیات وزیران به پیشنهاد وزارت راه و شهرسازی و به منظور تأمین نظر شورای نگهبان، با اصلاح اساسنامه شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) موافقت کرد.

جلسه هیات دولت عصر امروز یکشنبه به ریاست سید ابراهیم رییسی برگزار شد و در آن به موجب اصلاح اساسنامه فوق، اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت از بین افراد مسلمان، مؤمن، متعهد، متخصص، مورد وثوق و امانتدار برای مدت سه سال انتخاب می شوند.

همچنین مدیرعامل می تواند بخشی از اختیارات خود را به تشخیص و مسئولیت خود به هر یک از مدیران و یا کارمندان مسلمان، مؤمن، متعهد متخصص، مورد وثوق و امانتدار شرکت تفویض نماید.

در جلسه هیات دولت همچنین معاونت علمی و فناوری رییس جمهور گزارشی از وضعیت ایران درخصوص مهاجرت های بین المللی براساس شاخص های جهانی را به هیات وزیران ارایه داد.

براساس گزارش ارایه شده توسط معاونت علمی و فناوری رییس جمهور، جمعیت ایرانیان مهاجر در جهان طبق آمار به دست آمده در سال 2020 ، 1/9 میلیون نفر می باشد که این عدد 2/29 درصد از کل جمعیت ایران را شامل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش مهم معاونت علمی ریاست جمهوری در مورد مهاجرت ایرانیان و فرار مغزها

گزارش مهم معاونت علمی ریاست جمهوری در مورد مهاجرت ایرانیان و فرار مغزها