مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 دی 1400 ساعت 15:202022-01-02سياسي

اقتدار سردار سلیمانی در سایه اطاعت از فرامین امامین انقلاب حاصل شد


عزت و اقتدار سردار سلیمانی و در سایه اطاعت از فرامین امامین انقلاب حاصل شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی در مراسم بزرگداشت دومین سالگرد سردار سلیمانی و اولین سالگرد ارتحال علامه باید حول امام جماعت باعث پویایی مسجد شوند، خاطرنشان کرد: اولین مسجد در اسلام با نام قبا و با هدف محل اجتماع مؤمنان بنا شد کمااینکه مسجد محلی است که آنجا نفوس معنوی مؤمنان و جوانان ما ساخته و پرداخته شود و معرفت افزایی و بصیرت افزایی از درون مسجد شکل می گیرد.

وی اضافه کرد: کسانی مانند سردار سلیمانی پرورش یافته مکتب مسجد بودند و نفوس معنوی آنان در مسجد پرورش یافته و بعد از آن تحت عنوان دفاع مقدس به کمال و رشد معنوی نائل آمد.

شاهرخی با اشاره به اینکه عزت و اقتدار سردار سلیمانی در سایه اطاعت از فرامین امامین انقلاب حاصل شد، تجلیل از سردار سلیمانی را تجلیل و تکریم تمام شهدا دانست و گفت: سردار سلیمانی در مکتب شهدا و دفاع مقدس رشد یافت.

امام جمعه خرم آباد با تاکید بر اینکه مردم لرستان هم آرمان های اسلامی را می شناسند هم به آنان علاقه نشان می دهند، ادامه داد: مردم لرستان در راه آرمان های انقلاب ثابت قدم هستند و سند آن شهدا و جانبازانی است که در راه انقلاب تقدیم کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقتدار سردار سلیمانی در سایه اطاعت از فرامین امامین انقلاب حاصل شد

اقتدار سردار سلیمانی در سایه اطاعت از فرامین امامین انقلاب حاصل شد