مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 دی 1400 ساعت 15:152022-01-02سياسي

«هم شاگردی» با حضور نخبگان کرمانی؛ حاج قاسم مرد شماره یک میدان نبرد بود


همایش هم شاگردی ویژه سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی با حضور نخبگان، دانشگاهیان، اساتید و طلاب کرمانی برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، عصر امروز، همایش هم شاگردی ویژه سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی با حضور نخبگان، دانشگاهیان، اساتید و طلاب در محل تالار حافظ دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در این آیین با اشاره به بحث رفاقت در مکتب شهید سلیمانی اظهار داشت: دستگیری و آبروداری مبنای مکتب شهید سلیمانی بود و نه هُل دادن افراد و نمی توان ایثار و گذشت نکرد و انقلاب را نگه داشت.

سردار حسین معروفی ابراز کرد: شهید سلیمانی هشت سال در جنگ و 25 عملیات بزرگ را انجام داد و عملیات کربلای پنج نقطه عطف دفاع مقدس است و نقش لشکر ثارالله در این عملیات بالاترین نقش بود.

وی یادآور شد: شهید سلیمانی پس از دوران دفاع مقدس به مدت 10 سال امنیت منطقه جنوب شرق را در دست داشت و 21 سال فرمانده سپاه قدس بود و افرادی از شیعه، سنی، مسیحی، اقوام و گروه های سیاسی مختلف اصولگرا و اصلاح طلب را داشت اما حتی نمی توانید یک نفر را پیدا کنید که شهید سلیمانی در این 39 سال وی را هُل داده باشد.

مبارزه با نفس موجب سرآمدی سردار سلیمانی شد همچنین امام جمعه کرمان در این آیین اظهار داشت: حاج قاسم دلسوخته و دلداده اهل بیت عص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«هم شاگردی» با حضور نخبگان کرمانی؛ حاج قاسم مرد شماره یک میدان نبرد بود

«هم شاگردی» با حضور نخبگان کرمانی؛ حاج قاسم مرد شماره یک میدان نبرد بود