مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 دی 1400 ساعت 15:152022-01-02سياسي

معاون جدید هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران معارفه شد


به پیشنهاد سیدمحمود حسینی پور، استاندار و طی حکمی از سوی احمد وحیدی، وزیر کشور، رضا علیخانی به عنوان معاون عمرانی استاندار مازندران منصوب و طی مراسمی معارفه شد.

- ایسنا/مازندران به پیشنهاد سیدمحمود حسینی پور، استاندار و طی حکمی از سوی احمد وحیدی، وزیر کشور، رضا علیخانی به عنوان معاون عمرانی استاندار مازندران منصوب و طی مراسمی معارفه شد.

‎ به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه اطلاع رسانی استانداری مازندران، با پیشنهاد استاندار مازندران و طی حکمی از سوی وزیر کشور، رضا علیخانی کوشکک به عنوان معاون جدید عمرانی استاندار مازندران منصوب و طی آیینی با حضور معاونین و مدیران ستادی و مدیران دستگاه های اجرایی این حوزه، معارفه شد.

رضا علیخانی اهل روستای کوشکک از توابع بخش کجور شهرستان نوشهر است که مدیریت کمیته ترابری تحرک مرکز مطالعات و پژوهش های لجستیکی دانشگاه جامع امام حسین (ع) در کارنامه او مشاهده می شود.

علیخانی، دکترای صنایع با گرایش مهندسی سیستم و تحقیق در عملیات است و سوابق مختلف فرماندهی، مدیریتی و پژوهشی در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در حوزه های عمرانی، لجستیک، حمل ونقل، زنجیره تامین، پدافند غیرعامل و مدیریت بحران در کارنامه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون جدید هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران معارفه شد

معاون جدید هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران معارفه شد