مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 دی 1400 ساعت 14:352022-01-02سياسي

شهید سلیمانی محور مقاومت را تبدیل به جریان مقاومت کرد


معاون هماهنگ کننده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: شخصیت شهید سلیمانی به عنوان یک مکتب در سراسر دنیا مدنظر است و این شهید والامقام تمام عمر خود را وقف امنیت و آسایش مسلمانان منطقه کرد.

- ، سرهنگ شعبانی روز یکشنبه در مراسم گرامیداشت یاد و نام شهید سلیمانی در پردیس سینمایی بهمن سنندج اظهار کرد: شهید سلیمانی برای دفاع از ارزش ها جان خود را فدا کرد و ما امروز جمع شده ایم تا یاد این شهید والامقام را گرامی بداریم.

وی افزود: در بحث فتنه 88 عده ای پس از این ماجرا شبهاتی را ایجاد کردند که اصلاً فتنه ای نبوده و یک سو تفاهم سیاسی بوده است.

سرهنگ شعبانی خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب در سال 89 و در سالگرد حماسه نهم دی در دیدار مردم فرمودند که سال ها طول می کشد که ابعاد فتنه 88 را تشریح کنیم چون فتنه ای عمیق و پیچیده بود.

وی افزود: دشمنان با راه اندازی 60 بنیاد و مؤسسه در سال 88 درحوزه جنگ نرم علیه جمهوری اسلامی ایران تولید محتوا می کردند که کیان تاجبخش نماینده جورج سورس یهودی یکی از این افرادی بود که در داخل کشورمان به زمینه سازی برای فتنه و براندازی انقلاب اسلامی بودند.

معاون هماهنگ کننده سپاه بیت المقدس کردستان تصریح کرد: متأسفانه نسبت به تهاجم و شبیخون فرهنگی و جنگ نرم بی تفاوت شدیم اما در خانواده ها داریم تلفات می دهیم و متوجه نیستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید سلیمانی محور مقاومت را تبدیل به جریان مقاومت کرد

شهید سلیمانی محور مقاومت را تبدیل به جریان مقاومت کرد