مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 دی 1400 ساعت 13:552022-01-02سياسي

بیانیه جمعیت دفاع از ملت فلسطین به مناسبت سالروز شهادت سردار سلیمانی


جمعیت دفاع از ملت فلسطین با گرامیداشت یاد و خاطره فرمانده بزرگ جبهه اسلام و تثبیت کننده محور مقاومت و «شهید قدس» و «سرباز وطن و اسلام» قاسم سلیمانی بیانیه ای را منتشر کرد.

- جمعیت دفاع از ملت فلسطین با گرامیداشت یاد و خاطره فرمانده بزرگ جبهه اسلام و تثبیت کننده محور مقاومت و شهید قدس و سرباز وطن و اسلام قاسم سلیمانی بیانیه ای را منتشر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این بیانیه آمده است: جمعیت دفاع از ملت فلسطین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره فرمانده بزرگ جبهه اسلام و تثبیت کننده محور مقاومت و شهید قدس و سرباز وطن و اسلام قاسم سلیمانی و همه شهدای جغرافیای مقاومت ضد صهیونیستی و ضد استکباری اعلام می دارد: – شهید قاسم سلیمانی بنیانگذار فرهنگ مقاومت در منطقه بود، فرهنگی که در افق خود حذف اسراییل و جریان سلطه را ترسیم کرده است بر این اساس سلیمانی در جای جای هر مقاومتی علیه صهیونیسم و استکبار حاضر است.

– شهادت گمشده این فرمانده بزرگ محور مقاومت که برای یافتنش کوه ها و دشت ها و دره ها را سالها گشته بود لذا امریکا و اسراییل و مزدوران خائن منطقه ای از ترور وی نباید خوشحال باشند چرا که گمشده اش را به وی رساندند.

– ترور شهیدان قاسم سلیمانی و ابو مهدی المهندس و یارانش توسط دولت تروریستی امریکا چهره حقیقی امریکای جنایتکار را بیش از گذشته آشکار ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه جمعیت دفاع از ملت فلسطین به مناسبت سالروز شهادت سردار سلیمانی

بیانیه جمعیت دفاع از ملت فلسطین به مناسبت سالروز شهادت سردار سلیمانی