مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 دی 1400 ساعت 13:502022-01-02بين الملل

تبعیض خبرساز علیه دانش آموزان محجبه در هند +فیلم


اقدام تبعیض آمیز مسئولان هندی علیه شش دختر دانش آموز در یک مدرسه شهر «اودوپی» در ایالت «کارناتاکا» واکنش های گسترده ای در پی داشته است.

-   در فیلم منتشر شده توسط دختران دانش آموز، یکی از آنها می گوید: قبل از اینکه ما شروع به استفاده از حجاب کنیم همه چیز خوب بود اما اکنون اینگونه مورد تبعیض قرار می گیریم و اجازه ورود به کلاس داده نمی شود .

اعضای سازمان اسلامی هند روز شنبه (دیروز) به این خبر واکنش نشان دادند و خواستار پایان رفتار تبعیض آمیز علیه دختران دانش آموز شدند.

به دنبال تشدید واکنش ها، نظیر احمد عضو حزب سوسیال دموکرات در شهر اودوپی از مخالفت حزب متبوعش به اقدام تبعیض آمیز مسئولان این مدرسه خبر داد.

به گفته او، اگر به این دختران محجبه دانش آموز اجازه بازگشت به کلاس داده نشود، حزب سوسیال دموکرات اعتراض خواهد کرد.

انتشار خبرها درباره رفتار ضد اسلامی در این مدرسه، بار دیگر خاطرات تلخ رفتارهای خشن و غیر انسانی با اقلیت مسلمانان در برخی مناطق هند را زنده کرد.

اسفندماه سال 1398 روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز در گزارشی با اشاره به خشونت های نیروهای امنیتی هند علیه مسلمانان نوشت، شواهد نشان می دهد پلیس هند در خشونت علیه مسلمانان دخیل بوده و یا اینکه در حین حملات هندوها به مسلمانان مداخله ای نکرده و شاهد قتل عام مسلمانان بود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبعیض خبرساز علیه دانش آموزان محجبه در هند +فیلم

تبعیض خبرساز علیه دانش آموزان محجبه در هند +فیلم