مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 دی 1400 ساعت 13:452022-01-02سياسي

نبیل قاووق: حاج قاسم به یک امت تبدیل شده است


عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان در مراسمی به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی تاکید کرد: با شهادت حاج قاسم حضور ما در میادین مقاومت بیشتر و ریشه دارتر می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از العهد، به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی حزب الله لبنان کمپین درختکاری تحت عنوان زیتون سلیمانی در مرزهای لبنان با فلسطین اشغالی به راه انداخته است که این کمپین ابتدا از باغ ایران واقع در مارون الراس آغاز شد.

در این مراسم شیخ نبیل قاووق، عضو شورای مرکزی حزب الله و حسن عزالدین، عضو فراکسیون وفای به مقاومت پارلمان لبنان و تعدای از شخصیت های دینی و سیاسی و اهالی آن منطقه حضور یافتند.

بعد از کاشتن درخت زیتون در آن باغ، تعدادی از مجاهدین قسم وفاداری و حرکت در مسیر شهدا را یاد کردند.

بعد از آن شیخ نبیل قاووق در یک سخنرانی گفت: ما در اینجا درخت می کاریم، در مرزهای فلسطین، درجایی که حاج قاسم سلیمانی ایستاد و تاکید می کنیم که با شهادت وی حضور ما در میادین مقاومت بیشتر و ریشه دارتر می شود.

وی تاکید کرد: ما در هرگونه جنگ آتی با هزار مجاهد که حامل روح و اراده و ایمان و عزم قاسم سلیمانی است با دشمن مقابله می کنیم.

شعار ما قاسم هستیم به این معناست که حاج قاسم به یک امت تبدیل شده است و میلیون ها نفر از مردم ایران و افغانستان و عراق و سوریه و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نبیل قاووق: حاج قاسم به یک امت تبدیل شده است

نبیل قاووق: حاج قاسم به یک امت تبدیل شده است