مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 دی 1400 ساعت 12:252022-01-02دانش

تحول در علوم انسانی در اولویت برنامه هاست


رییس دانشگاه پیام نور با عنوان اینکه تحول در علوم انسانی و بازنگری درمنابع درسی در اولویت برنامه های دانشگاه است، افزود: 62 درصد اساتید دانشگاه پیام نور در علوم انسانی، - 21 درصد علوم پایه و 17 درصد در رشته های فنی و مهندسی هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر ابراهیم تقی زاده خاطر نشان کرد: دانشگاه پیام نور ظرفیت بسیار بالایی در حوزه علوم انسانی دارد که باید از این ظرفیت برای ارائه بهترین خدمات آموزشی و پژوهشی در راستای رفع چالش های کشور استفاده کند.

وی یادآور شد: باید در متون علوم انسانی دانشگاه بازنگری داشته باشیم تا بیش از پیش بر اساس محتوای اسلامی و به روز شده باشند.

رییس دانشگاه پیام نور افزود: رسالت اصلی ما آموزش بوده ولی هر اقدامی که بتواند اساتید را پویا کند و در جهت ارتقای سطح علمی و پژوهشی دانشگاه موثر باشد، در صدر برنامه ها قرار می گیرد.

لزوم ایجاد تحول در دانشگاه ها رییس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه ها گفت: معدل های دانشجویان دانشگاه پیام نور نسبت به دیگر دانشجویان واقعی تر است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی دانشگاه پیام نور، حجت السلام والمسلمین مصطفی رستمی، رییس نهاد رهبری در دانشگاه های کشوردر نشست با هیات رییسه و مسئولان نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاههای پیام نور کشورکه در مشهد مقدس برگزار شد، با اشاره به این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحول در علوم انسانی در اولویت برنامه هاست

تحول در علوم انسانی در اولویت برنامه هاست