مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 دی 1400 ساعت 12:102022-01-02سياسي

حاج قاسم پایه حکومت های اسکتباری را لرزاند


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام گفت: استکبار جهانی به سردمداری آمریکا به زعم خود، قصد داشتند سردار سلیمانی را حذف کنند، ولی غافل از اینکه شهادت شهید سلیمانی نه تنها خطری از جهان استکبار کم نکرد، - بلکه هر لحظه پایه های حکومت پوشالی و ظالمانه آنها را می لرزاند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جمال اسدی در دومین سالگرد شهادت سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و برنامه ریزی استقبال از خانواده معظم شهید والامقام قاسم شاه ولدی ، بیان کرد: هر آنچه که امروز جهان اسلام دارد نتیجه تلاش ها و زحمات سردار رشید حاج قاسم سلیمانی است.

وی افزود: استکبار جهانی به سردمداری آمریکا به زعم خود، قصد داشتند سردار سلیمانی را حذف کنند ولی غافل از اینکه شهادت شهید سلیمانی و همچنین زندگی معنوی وی نه تنها خطری از جهان استکبار کم نکرد، بلکه هر لحظه پایه های حکومت پوشالی و ظالمانه آنها را می لرزاند و خواب راحت را از آنها ربوده است و این مهم از عظمت شهادت است، از این رو باید به همه دوستداران حاج قاسم در سراسر دنیا شهادت وی را تسلیت و تبریک گفت.

اسدی با اشاره به دومین سالگرد شهادت شهید سلیمانی، خاطرنشان کرد: در دومین سالگرد شهادت این شهید بزرگوار ویژه برنامه هایی برگزار خواهد شد که بی تردید خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و کارکنان بنیاد شهید و امور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حاج قاسم پایه حکومت های اسکتباری را لرزاند

حاج قاسم پایه حکومت های اسکتباری را لرزاند