مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 دی 1400 ساعت 12:102022-01-02سياسي

رویارویی رسانه ای ترامپ و دموکرات ها برای سالگرد حمله به کنگره آمریکا


هم زمان با برگزاری مراسم سالگرد حمله به کنگره از سوی رییس مجلس نمایندگان آمریکا، رییس جمهور سابق این کشور قصد دارد در نشستی خبری بر تقلب در انتخابات تأکید کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، هم زمان با نزدیک شدن اولین سالگرد حمله مرگبار به کنگره آمریکا دونالد ترامپ رییس جمهور سابق و نانسی پلوسی رییس مجلس نمایندگان این کشور برنامه های خود را اعلام کردند.

نشریه گفته است: چرا کمیته غیرمنتخب به شدت حزبی علت واقعی اعتراض ششم ژانویه که انتخابات متقلبانه 2020 بود را مورد تحقیق قرار نمی دهند؟ در همین حال پلوسی که از اعضای ارشد حزب دموکرات است از اعضای مجلس نمایندگان آمریکا درخواست کرده که در مراسمی به مناسبت سالگرد حمله به کنگره شرکت کنند.

با اینکه در تاریخ ششم ژانویه 2022 جلسه ای در مجلس نمایندگان آمریکا برنامه ریزی نشده است، رییس مجلس نمایندگان قصد دارد قانون گذاران را برای گرامی داشت قربانیان این حادثه دعوت کند.

این دوئل رسانه ای در حالی قرار است انجام گیرد که کمیته منتخب مجلس نمایندگان آمریکا جهت رسیدگی به حادثه حمله به کنگره از دیوان عالی آمریکا درخواست کرده دادخواست ترامپ در این زمینه را رد کند.

کمیته رسیدگی به حوادث ششم ژانویه از این دادگاه عالی درخواست کرد، رأی تجدیدنظر قبلی یک دادگاه آمریکا درباره مجاز بود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویارویی رسانه ای ترامپ و دموکرات ها برای سالگرد حمله به کنگره آمریکا

رویارویی رسانه ای ترامپ و دموکرات ها برای سالگرد حمله به کنگره آمریکا