مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 دی 1400 ساعت 12:002022-01-02حوادث

عوامل شهادت استوار یکم عرفان بیات به زودی دستگیر می شوند


 فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: سرنخ هایی از عوامل شهادت استوار یکم عرفان بیات، به دست آمده است و به زودی شناسایی و دستگیر خواهند شد.

  - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار رحیم جهانبخش قبل از ظهر یکشنبه در آیین تشییع و خاکسپاری استوار یکم عرفان بیات، از ماموران انتظامی استان که صبح روز شنبه در درگیری با قاچاقچیان در شهرستان ماهنشان به درجه رفیع شهادت نائل آمد، گفت: سرنخ هایی از عوامل شهادت استوار یکم عرفان بیات، به دست آمده است و به زودی خبر شناسایی و دستگیری عوامل شهادت وی به اطلاع وی خواهد رسید.

وی ادامه داد: این هشدار را به مخلان نظم و آرامش می دهیم که اجازه هیچ گونه میدان داری به این افراد داده نخواهد شد و ما برای امنیت کشور جان خود را فدا می کنیم.

جهانبخش با بیان اینکه نیروی انتظامی همواره برای حفظ امنیت کشور در صحنه بوده و با مخلان امنیت جامعه به شدت برخورد می کند، گفت: مدافعان امنیت، شبانه روز در عرصه تامین امنیت کشور در تلاش هستند.

فرمانده نتظامی استان زنجان با بیان اینکه شهید بیات عزیز هم زمانی که شهر در خواب بود، ساعت 4 بامداد روز شنبه 11 دی ماه به فیض شهادت رسید، افزود: رزمندگان غیور انتظامی در عرصه مقابله با ناامن سازی حوزه اقتصادی و قاچاقچیان کالا و مشروبات الکلی، پهلوانانه مقاومت کردند و در تعقیب و گریزها به فیض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عوامل شهادت استوار یکم عرفان بیات به زودی دستگیر می شوند

عوامل شهادت استوار یکم عرفان بیات به زودی دستگیر می شوند