مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 دی 1400 ساعت 11:552022-01-02اقتصادي

سود 18 میلیارد دلاری ترکیه از سریال هایش!


دبیر کمیته اقتصاد فرهنگ اتاق بازرگانی تهران می گوید در حالی که ایران حضور در بازارهای صادراتی فرهنگی را فراموش کرده، ترکیه در سال 2019 صادرات فرهنگی خود با محوریت سریال و فیلم را به 18 میلیارد دلار رسانده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در جریان نشست اعضای کمیته اقتصاد هنر اتاق بازرگانی تهران با رییس سازمان توسعه تجارت، دو طرف بخش هایی از دغدغه های خود در حوزه مسائل هنری و امکان حضور صادراتی ایران در بازار این محصولات را مطرح کردند.

در ابتدای این جلسه، دبیرکل اتاق تهران طی سخنانی، بخش هنر را یکی از بخش های مغفول در اقتصاد ایران توصیف کرد و گفت: به دلیل اهمیت اقتصاد فرهنگ و هنر، در دوره اخیر هیات نمایندگان اتاق تهران، کمیته ای برای بررسی و رسیدگی به مسایل فعالان این حوزه تشکیل شد که قوام آن چیزی از کمیسیون های تخصصی اتاق کم ندارد.

بهمن عشقی ابراز امیدواری کرد که در دوره آینده فعالیت اتاق بازرگانی تهران، فعالانی از حوزه فرهنگ و هنر به ترکیب هیئت نمایندگان راه پیدا کنند و فضای اقتصادی بهتری را برای حوزه هنر ترسیم کنند.

او در ادامه با بیان اینکه در شرایط تحریم، فرصت های اقتصادی محدود می شود، این تعبیر را به کار برد که باید از آب کره گرفت .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سود 18 میلیارد دلاری ترکیه از سریال هایش!

سود 18 میلیارد دلاری ترکیه از سریال هایش!