مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 دی 1400 ساعت 11:502022-01-02سياسي

دشمنان درصدد کمرنگ ساختن تلاش های صلح از سوی علما هستند


دشمنان درصدد کمرنگ ساختن تلاش های صلح و برادری از سوی علمای اسلام هستند و می خواهند به کمک مزدوران خود بین شیعه و اهل تسنن هرج و مرج را گسترش دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، کنفرانس وحدت اسلامی به اهتمام خانه فرهنگ جمهوری اسلامی ایران در شهر لاهور با حضور شخصیت های برجسته از گروه های مذهبی و احزاب پاکستان و همچنین هیئت ایرانی به ریاست حجت الاسلام حمید شهریاری دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی برگزار شد.

حجت الاسلام حمید شهریاری دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی به عنوان سخنرانی اصلی این برنامه، گفت: وحدت شیعه و سنی راهبرد اساسی برای شکست طرح های ضداسلام است.

وی تاکید کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اهمیت فراوانی برای پروژه تقریب قائل است و فراتر از سلیقه های دینی و عقیده ای گردهم آوردن مسلمین را بهترین عامل برای دستیابی به اهداف مشترک می داند.

رسالت انبیا (ع) آسان نبود به ویژه سیره نبی مکرم اسلام (ص) بر پایه پیشبرد توحید و نبوت به رغم دسیسه کفار و کارشکنی مخالفان بود.

این استاد حوزه و دانشگاه، اظهار داشت: امروز دستاورد عظیم پروژه وحدت و همبستگی میان مذاهب اسلامی را در جبهه قوی ضدصهیونیستی مشاهده می کنیم، جایی که شیعه و سنی جلوی تحرکات و نقش های شیطانی رژیم نامشروع صهیونیستی را گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمنان درصدد کمرنگ ساختن تلاش های صلح از سوی علما هستند

دشمنان درصدد کمرنگ ساختن تلاش های صلح از سوی علما هستند